Tuesday, January 11, 2011

Belum mula, PAS sudah ngaku kalah

Ini satu lagi perangai pelik puak - puak PAS. Mereka dah tahu akan kalah dalam Pilihanraya Kecil Tenang, tetapi masih berdegil nak bertanding juga buat apa?

Kenyataan dari Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali yang awal - awal membuat ramalan bahawa PAS akan tewas dalam PRK Tenang.

Beliau membuat kenyataan tersebut dalam sidang media yang diadakan baru - baru ini.

Beliau turut memberi gambaran bahawa PAS tidak mempunyai peluang cerah untuk menewaskan Barisan Nasional memandangkan Kerusi DUN Tenang itu merupakan salah satu kubu kuat UMNO.

Beliau juga turut menyarankan agar pihak Pakatan menghentikan serangan terhadap Felda kerana langkah tersebut ternyata merugikan mereka sahaja terutama dikawasan DUN Tenang.


Ianya berikutan tindakan Perdana Menteri memantapkan mutu kualiti Felda memberi sokongan padu kepada BN dikawasan tersebut.

Jadi, tak payah la PAS sibuk nak bertanding kalau dah tahu mereka akan kalah dalam Pilihanraya tu nanti. Buat menghabiskan duit derma rakyat sahaja.

Pahang Ku

6 comments:

  1. Yakin dan setuju PAS akan kalah. Tak ada apapun nak dibanggakan dengan parti ini. Sejak akhir-akhir menumpang parti pembangkang lain yang mereka cemuh sebelum ini...!
    drp.. Rakyat FELDA Perak.

    ReplyDelete
  2. biasa la PAS tu.... selalu cakap besar je...
    orang india di Tenang tak mungkin undi PAS tu..
    cakap tipu-tipu saja.....

    frm..
    MUTHUSAMY, Ipoh Perak

    ReplyDelete
  3. hoi, kalo PAS menang apa mau bikin dekat dun tenang?

    frm..
    Chang Lih Kang, ADUN TEJA

    ReplyDelete
  4. HOI JANGAN HARAP LA PAS NAK MENANG.....PAS TAK BOLEH MANANG LA DI TENANG.... SELAGI PAS BERSEKONGKOL DENGAN DAP MUSTAHIL PENDUDUK DI TENANG AKAN SOKONG PAS... ORANG TENANG JANGAN JADI BODOH SOKONG PAS SEBAB PAS CAKAP TAK SERUPA BIKIN KATA BERJUANG UNTUK ISLAM TAPI BERPELUKAN DENGAN DAP YANG TERANG2 TENTANG ISLAM... UNDILAH BN UNTUK KEBAIKAN SEMUA.

    DARIPADA BEKAS PENYOKONG PAS KELANTAN

    ReplyDelete
  5. kita boleh mendoakan untuk kebaikan orang lain tetapi kita tidak boleh mendoakan untuk keburukan orang lain. dikhuatiri bencana akan menimpa diri sendiri. nizar, husin din dan marzuki telah terlibat dalam kemalangan jalan raya. itulah balasan tuhan kepada mereka yang suka mendoakan/solat hajat supaya pemimpin UMNO ditimpa bencana sebaliknya mereka ditimpa bencana. sedarlah wahai nizar, husin din dan marzuki balik lah ke pangkal jalan sebelum kamu sesat labih jauh.

    dp bekas ajk pkr ipoh barat.

    ReplyDelete
  6. gila la sial doakan untuk keburukan orang lain.bongok lagi bangang.Ape nk jadi la org cam ni.

    ReplyDelete