Tuesday, January 25, 2011

Cikgu Mala tak serang tapi minta penyokong serang


LABIS, 25 Jan: Normala Sudirman atau dipanggil Cikgu Mala walau dilihat seperti bersopan sebenarnya hipokrit apabila menyuruh penyokongnya menyerang peribadi Calon Barisan Nasional. 

Tidak sampai 24 jam cikgu Mala mengeluarkan kenyataan bahawa beliau tidak akan menyerang peribadi calon BN Mohd Azahar Ibrahim dengan membangkitkan isu tugas sebagai ADO

Inilah serangan dari puak Pas iaitu:
 
"Mohd Azahar Ibrahim didapati cuai dan lalai ketika memegang jawatan Penolong Pentadbir Tanah Daerah Segamat sehingga disaman pada tahun 2004 oleh tuan tanah, Mansor Mohamad. Azahar yang dikenali dengan panggilan Tok Ai telah disaman di Mahkamah Tinggi Muar melalui Saman Pemula No: 24 (L) - 674-2004 berkaitan kes siasatan hartanah HS (M) 535, Lot 2091, Mukim Jabi, Daerah Segamat.
Menurut mereka, disebabkan kecuaian dan kelalaian Azahar yang ketika itu sebagai Penolong Pentadbir Tanah Daerah Segamat telah mengakibatkan satu Perintah Jualan ke atas hartanah Mansor Mohamad pada 18 September 2009.

Kerana kecuaian Tok Ai tanah tersebut secara tidak sah telah dilelong pada 1 Disember 2003 dengan harga RM70,000.

Beliau kesal dengan kecuaian Tok Ai yang menyebabkan tuan tanah, Mansor menjadi mangsa kezaliman kerana hartanahnya dilelong kepada pihak ketiga tanpa pengetahuan beliau.

Kata CikguMala  dengan manis muka "Saya tak akan buat serangan peribadi terhadap pihak lawan. Itu pendirian saya walau apa pun mereka buat pada saya.

"Saya percaya Tuhan akan melindungi saya," .

Inilah sifat muslimah hipokrit Cikgu Mala yang tidak boleh dibuat contoh dan teladan oleh pengundi Dun Tenang - Sungai Rapat Online

Tuduhan ini akan dijawab!

11 comments:

  1. Kenapa panggil cikgu lagi.Dia bukan cikgu dah.
    dah jadi pembangkang.dan dah tikam kerajaan yg bagi dia kerja dulu..

    ReplyDelete
  2. entah. tak perlu panggil cikgu lagi dah.

    hidup BN!
    hidup UMNO!

    ReplyDelete
  3. hipokrit konon..haha anda la yg hipokrit kot.. org yg ada didikan agama bkn jd penghasut apalagi hipokrit.. bn dah expired la.

    ReplyDelete
  4. expired pun xpired la...mati hidup semla pun aku xkan sokng pas lahanat...aku tetap sokong UMNO sampai mati...hidup umno

    ReplyDelete
  5. Kata Parti Islam tapi sekongkol dengan DAP yg serupa komunis..tak ada pendirian punya parti. Tarak guna punya PAS. Nak bagi peluang Cina dan India jadi ahli konon..tapi bila tiba pemilihan pemimpin tarak kenal. Orang bukan Islam yang bahlul saja yang sokong PAS..pooodah mutthal!

    ReplyDelete
  6. PAS PIS PUS AKAN DIKUBURKAN PADA 30.01.2011....
    HIDUP UMNO...

    ReplyDelete
  7. Aku pun jenuh undi pas jugak dulu.Tapi bila pas join komunis dan pluralis nak tubuhkan kerajaan aku bertekad tak akan undi pas lagi.

    Mana taknya rupa2nya pas peralatkan agama semata2 untuk pancing undi.Dengan pakatan bersama komunis dan pluralis pas jadi apa?Hudud jauh sekali sebaliknya kuasa politik Melayu/Islam akan hancur lebur.Ini yg dipangil menang sorak kampung tergadai.

    Pas cuma sebuah parti politik cari makan saja.Penyokong2 pas tegar boleh bagitau aku undi pas dapat apa sekarang ni?Kerajaan Islam?Hukum hudud?

    ReplyDelete
  8. aku nak bagi cadangan ler kat kerajaan supaya mana2 kakitangannya yang pernah berkhidmat kemudian berpaling tadah (join pembangkang) agar membayar balik segala duit gaji yang pernah di bayar kpd mereka2 tu & di mulai dengan calon PRK Tenang Pas @ Che'gu Mala.
    Amacam??

    ReplyDelete
  9. "Calun BN/UMNONOK PRK DUN TENANG kaki putar alam juga ya!. Calun BN MOHD AZHAR IBRAHIM pernah di SAMAN di Mahkamah Tinggi Muar oleh pemilik hartanah Mansor Mohamad TAHUN 2004, Dan Satu Perintah Jualan pada 18 September 2009. Azhar cuai dan lalai semasa berjawatan penolong pentadbir tanah daerah segamat sehingga disaman oleh tuan tanah MANSOR MOHAMD.

    RUJUKAN SAMAN CALUN BN MOHD AZHAR IBRAHIM SEPERTI;-
    DIZAMAN DI MAHKAMAH TINGGI MUAR,SAMAN PEMULA N0.24(L)-674-2004, BERKAITAN BERKAITAN SIASATAN HARTANAH HS (M) 535, LOT 2091, MUKUM JABI, DAERAH SEGAMAT. (detail sila rujuk selatan online ..YB Salahuddin).

    Jelas untuk jadi calun BN/UMNONGOK bersih dan jujur serta amanah tidak menjadi faktor yang utama. MemangBN/UMNO tidak suka irang jujur dan amanah.

    Biasanya bakal calun dan dipilih untuk menjadi DUN UMNONGOK/BN mesti pandai kelEntong, cuai, lalai dan suka pada rasuah. Calun DUN Tenang tidak bersih sudah tercemar dari beliau menjadi ADO lagi.

    Kalau menjadi DUN dan MENANG PRK Tenang lagi hebat cuaI dan lalai malah lagi hebat dan pintar autanya.

    Dukacitanya calun yang tidak bersih terutama calun BN/UMNONGOK menang mudah. Contuh Isa Samad kaki penipu dan rasuah menang dan diberi jawatan oleh kerajaan Najib/Rosmah-big mama.

    Mungkin Di DUN Tenang orang yang bernama Mohd Azhar Ibrahim menang kok?. Sejarah terbukti di Malaysia lagi kuat rasuah, kuat tipu rakyat peluang menang dan berkuasa cukup tinggi. Mungkin di DUN Tenang ada jawapan yang mengiyakannya sejarah tersebut.

    NOTA; HARAP PENGUNDI DUN TENANG TIDAK UNDI CALUN YANG CUAI DAN LALAI NANTI KITA PUN DITIPU DAN DIKELENTONG OLEH AZHAR. UNDILAH PAS DAN SOKONG CIKGU MALA ,

    "

    ReplyDelete
  10. Dia disaman atas jawatannya sebagai Penolong pegawai Daerah Pentadbir Tanah.

    Bila di saman yang kena saman mesti pemegang jawatan sekali.

    Ini benda biasalah.

    Jangan tunjuk kebodohan

    ReplyDelete
  11. Kita lihat mala semasa cikgu dan mala selepas kalah PRK.Tak perlu nak risau pas akan beri gaji bulanan.Guru2 di negeri pembangkang dah lebih 20 tahun pas menyara mereka spt di Kelantan....Terima kasih cikgu parti cap ayam.

    Malu Sendiri.Telok Inte,,

    ReplyDelete