Saturday, January 29, 2011

PAS sebar reka fitnah terhadap calun BN


Risalah di atas ini baru dijumpai di Taman Bahagia, Labis pada lebih kurang pukul 2:00 tengahhari.

Dari pihak yang mendapat sumber ini memberitahu risalah ini telah disebarkan oleh dua anak muda berbangsa Cina yang menaiki morotsikal. Maklumat kami memberitahu bahawa pihak Pas sudah membayar seorang wanita Cina untuk membuat pengakuan kelak. 

Perkara sudah dikiaskan oleh Pengarah Pilihanraya Pas, Salahuddin Ayub dalam satu sidang akhbar. Walaupun beliau pernah meminta tidak main isu peribadi, tetapi beliau yang telah memulakan permainan perbadi dengan mereka-reka cerita mengenai isu tanah dan kini ftnah skandal Tok Ai.
 
Ianya sebahagian dari taktik kotor waktu terakhir kempen yang dilakukan oleh jentera berkempen PAS. Kualiti risalah ini menggunakan art paper menunjukkan ianya sesuatu yang terancang dari awal.

Sebelum ini, PAS ada memaparkan kain rentang berkenaan perkara yang sama.


Sepanjang kempen, Pas kerap kali mengeluarkan risalah palsu yang kononnya surat-surat dari Perkasa, Majlis Tempatan, dan risalah sabotaj  dan poster-poster palsu menggunakan nama Kelab Wanita Veteran BN Labis yang tidak wujud.

Malahan PAS akan bermain taktik kotor untuk membuat jalanraya sesak dan membuat rusuhan untuk menyusah dan menakutkan pengundi dari datang mengundi esok.

9 comments:

  1. MANUSIA BANGSAT DAN KACAU.
    KURANG AJAR !

    mohon copy n paste.

    ReplyDelete
  2. P.G.U... now & next ...pru13...

    vote for PAS/PR!

    ReplyDelete
  3. saya yakin ini cerita betul...

    ReplyDelete
  4. Nampaknya Pas dan Fuck Katan rakyat sudah kehabisan modal dan isu. Mulakan agenda baru untuk merosakkan diri seseorang dengan menyebarkan fitnah dan hasutan. Di mana ketayap putih dan serban sebesar gunung yang di pakai oleh pemimpin Pas. Di mana pula islam yang di laungkan pas sehingga sanggup menabur fitnah dan putar belit fakta seolah olah pengundi di kawasan dun tenang ini bodoh, buta huruf dan pekak belaka. Budaya fitnah tidak sesuai di tenang sebab masyarakat di sini sangat berbudi bahasa dan peramah. Amat keterlaluan satu budaya samseng di import dari luar bertujuan untuk merosakkan keharmonian penduduk di sini yang berbilang kaum dan agama. Di Tenang sekurang-kurangnya ada Presiden MCA untuk menjaga kebajikan pengundi dan menjaga masaslah mereka. Jika Normala menang mampukah beliau menwarkan perkhidmatan lebih baik dari calon BN. Memberikan kemenangan dengan majoriti yang lebih besar kepada BN di dun tenang akan memberikan makna yang amat besar kepada penduduk.

    ReplyDelete
  5. yang pasti DAP masuk syurga kerana kebaikan dan keperihatinan pork nick yang sanggup ke neraka menanggung dosa dosa demi rakan baiknya itu

    ReplyDelete
  6. Percayalah...
    Fitnah lebih besar dosanya dari membunuh. mohon ampun dari Tok Ai sebelum korang meninggal ye... pannnndai.... !

    ReplyDelete
  7. aku kenal pompuan tu....
    dok kat kaunter tiket bas ke pantai timur.
    nak tahu kisah pompuan ni...kena tanya ulat2 tiket di puduraya.
    cuma sekarang ni...puduraya masih diubah suai.

    ReplyDelete
  8. Sudah la bro, banyak cerita lagi fasal PR yang diketuai pas dibantu pkr serta ditunggangi DAP dapat kita cerita di episod Merlimau Pula.Mungkin MERLIMAU .BLOG PULA. Apa pun syabas BN membawa 1Malaysia, petugas dan penyokong setia.Cikgu mala akan terima elaun 500 sebulan oleh PR walaupun tewas....syabas.

    Berpijak di bumi,PERAK.

    ReplyDelete