Saturday, January 22, 2011

Sah! Bung Nuar tidak boleh jejak Tenang


Walaupun ada dengar ura-ura malam tadi Anwar akan berada di Tenang untuk satu majlis serahan bendera dan kononnya konvoi 100 kereta mengelilingi Labis, acara itu tidak berlaku.

Malahan Anwar terus tidak kelihatan semasa penamaan calun di Tenang pagi ini.

Khabar angin yang dikatakan oleh seorang penulis bernama Wan Nasuha nampaknya betul. Anwar sudah menjadi satu liabiliti kepada Pakatan Rakyat hingga muka dia pun tidak boleh tunjuk diri.






Satu lagi khabar angin yang disebarkan puak-puak propagndis PAS ialah Anwar akan bersumpah di Masjid Labis.

Entah apa yang akan disumpahkan kalau dia tidak berani datang ke Tenang.

4 comments:

  1. PENYOKONG PAS BUAT ORANG LARI KAT TENANG... http://taipingcentral.blogspot.com/2011/01/panazz-tenang-penyokong-pas-membasahi.html

    ReplyDelete
  2. salam Tuan
    kitorang geng lepas spm
    kitorang tak pandai macam Tuan
    tapi kitorang nak tulung lawan
    mak kitorang suruh lawan gak pembangkang ni
    tq

    ReplyDelete
  3. Salam Warga DUN Tenang;

    Tidak perlu menukar kepimpinan sekiranya yang terbaik sudah diberikan..Selama DUN Tenang dibwh UMNO,bagaimana kemudahan pendidikan terus berkembang & diperkukuhkan..Jangan mencuba tp teruskan kekal perkhidmatan terbaik UMNO & BN..

    Sy bukan warga DUN Tenang, menasihatkan sahabat2 di sana terus mengundi kepimpinan DS Najib dgn menterjemahkan undi kepada UMNO & BN..

    ReplyDelete
  4. Bang.... saya menuggu result SPM bang...... sambil sambil tu nak kempen untuk BN bang, adik tengok Penganut PAS sangat menakutkan, cam muka pengganas jer. Camne ada muka muka pngganas penganut PAS kat Malaysia ni. Tenang dah jadi tak tenang sejak ada penganut PAS yang mabuk air ketum kat tenang ni.

    ReplyDelete